Naslovnica VIJESTI INFO NA DAN DRŽAVNOSTI BIH PREMIJERNO PRIKAZAN DOKUMENTARNI FILM “ZMAJ OD BOSNE” AUTORA...

NA DAN DRŽAVNOSTI BIH PREMIJERNO PRIKAZAN DOKUMENTARNI FILM “ZMAJ OD BOSNE” AUTORA AVDE HUSEINOVIĆA

263

Na Dan državnosti BiH u petak 25. novembra, u prepunoj sali Općine Stari Grad održana je premijera dokumentarnog filma o čuvenom Husein-begu kapetanu Gradaščeviću “Zmaj od Bosne”, autora Avde Huseinovića, a čiji je glavni pokrovitelj Općina Stari Grad Sarajevo i općinski načelnik Ibrahim Hadžibajrić.

Premijeri filma prisustvovale su brojne ugledne zvanice, predstavnici političkog, vjerskog i akademskog nivoa, među njima i prof.dr. Ejup Ganić, sarajevski muftija Nedžad ef. Grabus, prof.dr. Senadin Lavić, prof.dr. Suad Kurtćehajić sandžački muftija Abdurahman ef. Kujević, Sejfudin Tokić i mnogi drugi.

Za Avdu Huseinovića, autora više od 30 dokumentarnih filmova, produkcija filma o Husein-begu kapetanu Gradaščeviću poseban je poduhvat. „Smatram da je ovo bila prehrabra odluka, jer mnogi se nisu smjeli uhvatiti u koštac sa ovom pričom. Dao sam zaista svoj maksimum i vjerujem da će u budućnosti ovo biti vrlo gledan i važan dokumentarac“, izjavio je Huseinović. Prema riječima autora, dokumentarac „Zmaj od Bosne“ ne bi ugledao svjetlo dana da nije bilo podrške općinskog načelnika mr. Ibrahima Hadžibajrića. „Prelomna je bila podrška načelnika Hadžibajrića za konačnu produkciju ovog filma. Bilo je momenata kada sam želio odustati od snimanja, dešavale su se neke stvari, koje nikad prije nisu u mom dosadašnjem radu. Uslijedio je taj susret sa načelnikom Hadžibajrićem, završili smo ovaj film i mislim da je dobro što se tako desilo na kraju. Ljudi trebaju da znaju ko je bio Husein-beg kapetan Gradaščević. To je bio jedan obrazovan čovjek, veliki junak, koji je nažalost tragično završio, ali je ostao u narodnom pamćenju“, izjavio je autor Avdo Huseinović.