Naslovnica VIJESTI INFO ASISTENT U NASTAVI U OŠ “IZET ŠABIĆ” MERISA ČAVČIĆ: CILJ JE POMOĆ...

ASISTENT U NASTAVI U OŠ “IZET ŠABIĆ” MERISA ČAVČIĆ: CILJ JE POMOĆ I PODRŠKA DJECI SA POSEBNIM OBRAZOVNIM POTREBAMA

124

Najvažniji i najzahtjevniji roditeljski posao je da njegovo dijete bude vaspitano, ostalo je na školstvu. Prosvjetni radnici imaju važnu ulogu u životu svakog djeteta, a to je prije svega da podstaknu djecu na kreativni rad i slobodan duh.

Taj plemeniti zadatak sa podjednakom ljubavlju i pažnjom prema svoj djeci neumorno izvršava Merisa Čavčić koja je zaposlena u OŠ „Izet Šabić“ u Hotonju kao asistent u nastavi. Svoje prvo iskustvo u ovoj ulozi tom prilikom podijelila je i sa nama. Od naše sagovornice Merise saznali smo koja je uloga i značaj asistenta u nastavi, šta je to čemu oni doprinose. Također, ona navodi da je saradnja sa roditeljima od bitnog značaja, koja je do sada na zadovoljavajućem nivou.

 „Smatram da je uloga asistenta u nastavnom procesu sa djecom koja imaju poteškoće veoma bitna i od velikog značaja. Cilj je pomoći učenicima da se što prije prilagode izazovima u školi. Moje kolege i ja se zaista trudimo konstantno kako bi ta djeca u narednom periodu bila samostalna. Naša uloga je velika u svemu ovome, a prije svega bitno nam je ostvariti prijateljski odnos pa sve ostalo. Sretni smo kada vidimo osmijeh na njihovom licu i iz tog razloga ovaj posao nije toliko teško obavljati. Naša djeca su puna volje kako bi što više naučili“, istakla je Merisa.

Da uvođenje asistenata u nastavi olakšava rad i ostalim nastavnicima mišljenje je direktora OŠ „Izet Šabić“ Medžida Haskovića. Ističe kako su i roditelji zadovoljni ovakvim načinom rada sa djecom  kojima je pomoć zaista potrebna.

„U Osnovnoj školi „Izet Šabić“ trenutno ima pet učenika kojima je potrebna pomoć pri radu, a to je zapravo asistent u nastavi. Asistenti se zaista trude i daju sve od sebe da djeci pruže ono što im je potrebno. Želim naglasiti da je saradnja sa roditeljima izuzetno dobra. Prema izvještaju koji imam pomak u radu kod djece je vidljiv“, naglasio je direktor Hasković.

Indvidualni pristup dopušta da svaki učenik na svoj način pokaže koliko je bitan za zajednicu i koliko doprinosi njenom razvoju. Uvođenjem asistenta u nastavi olakšana je inkluzija djece sa poteškoćama u razvoju u obrazovni proces, jer to je upravo ono o čemu se teži da škola bude po mjeri svakog učenika.