Povratak trolejbuskog saobraćaja na relaciji Trg Austrije – Vogošća, nakon višegodišnje pauze, mnogi su dočekali s nadom da će rasteretiti prometne gužve koje svakodnevno pogađaju ovaj dio Kantona Sarajevo. Međutim, tri mjeseca kasnije, umjesto olakšanja – građani sve češće izražavaju nezadovoljstvo.
Usporena vožnja, duge kolone, frustrirani vozači. To su slike koje se danas redovno viđaju na putu prema Vogošći, posebno na dionici preko Kobilje Glave, kojom većina građana svakodnevno putuje prema Sarajevu. Trolejbusi, iako zamišljeni kao ekološki i efikasni oblik javnog prevoza, u praksi se kreću izuzetno sporo, nerijetko i ispod 30 kilometara na sat.

Zanimljivo je i to da mnogi trolejbusi voze bez priključka na električnu mrežu, iako je mreža temeljito obnovljena uoči njihovog povratka u sistem. Umjesto klasičnog električnog pogona, sve više trolejbusa koristi baterijski mod, što dodatno izaziva pitanja o efikasnosti sistema i uloženim sredstvima. Građani i vozači koji se svakodnevno kreću ovom dionicom ističu da je stanje postalo još nepodnošljivije nego prije vraćanja trolejbusa, te izražavaju zabrinutost zbog povećanja zagađenja, buke i gubitka vremena. Kako bih dobili odgovr na ova pitanja kontaktirali smo ministarstvo saobraćaja Kantona Sarajevo i preduzeće Gras, do sada nije bilo odgovora .
Građani Vogošće, koji su dugo čekali na savremen javni prevoz, sada se pitaju – je li ovo bilo vrijedno čekanja?















